Wat gebeurt er als ik op ioffer.com een transactie geannuleerd heb?

Ik wist niet dat als je op 'nu bestellen' klikt, dat je het dan ook meteen besteld hebt.... Ik wou alleen kijken naar betalingsmogelijkheden. Op de meeste sites moet je nog allemaal gegevens invullen enzo, maar hier dus niet.
Maar goed: Ik heb het nog niet betaald en meteen geannuleerd. Maar het staat nog steeds bij aankopen. Is het dan goed zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja als jij nog geen adres gegevens hebt ingevoerd en dat soort zaken, is er weinig aan de hand lijkt mij';) Wss kwam het in je winkelwagen terecht zo gebeurde het na een test bij mij;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel tijdens de registratie op die site adresgegevens ingevoerd. Die hebben ze dus wel. Maar zolang ik niet betaal denk ik niet dat ze mij een product opsturen. En dan kunnen ze me ook niet zo veel maken lijkt me. Ik heb het echt binnen 3 minuten geannuleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies en je moet altijd een bevestiging van je bestelling krijgen, dus dat zit wel goed joh;)