wie kan mij meer info geven over de blackberry simkaart t-mobile?

Op de site van t-mobile staat dat als je een blackberry simkaart wil, je de eerste 3 maanden gratis kan internetten en pingen enz. daarna staat er dat het internet per maand 2 euro per mb kost en dat je dan een maximum van maar 10 euro mag opmaken daaraan. dat betekend dus dat je dan maar 5 mb hebt als ik het goed begrijp. Of begrijp ik het niet goed? Kan iemand mij please meer info geven over de blackberry simkaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gratis internet wordt toegekend na je eerste opwaardering. Tot die tijd betaal je €2 per MB met een maximum van €10 per maand. Dus je kan maar maximaal €10 besteden, mocht je nog niet opgewaardeerd hebben, dit heeft niks te maken met het aantal MB's dat je hebt. Gratis internet is tot 1GB.