In Internet Explorer gaat dat als volgt:

Klik op het menu Extra - Internet Opties.
Klik op het tabblad Inhoud
Klik op de knop Instellingen van het gedeelte Automatisch aanvullen
Klik op Geschiedenis Automatisch invullen verwijderen en zorg dat er geen vinkjes staan bij de opties.

Toegevoegd na 2 minuten:
NB. Bij mijn antwoord ga ik er vanuit dat je met autofill in internet bedoelt dat er velden worden ingevuld. Voor zover ik kan nagaan werkt dit voor internet explorer 6, 7 en 8 zo. De schermen kunnen er iets anders uitzien.

Als je Firefox of een andere browser gebruikt zal er een dergelijke optie ook aanwezig zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
NB. En je kunt het natuurlijk ook aanzetten als je juist wilt dat velden vanzelf worden ingevuld (bijvoorbeeld je gebruikersnaam en wachtwoord). Zet idan wel de optie aan om altijd te vragen of het wachtwoord mag worden opgeslagen. Doe dit niet met belangrijke wachtwoorden zoals het wachtwoord van je inlog van de bankrekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, daar hebben mensen nou eens iets aan! +1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer wat geleerd. +1

Andere antwoorden (1)

Ligt er natuurlijk aan welke OS en welke browser je hebt.
Ik zou eens kijken onder 'preferences' of 'voorkeuren' ofzo.