Waarom doet mijn muis het niet?

Mijn laptop muis doet het niet, als ik dubbel wil klikken om iets te selecteren, dan moet ik op het knopje drukken maar ik kan niet normaal op het muis vlak dubbel klikken. Heel irritant. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom doet mijn computer het niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??

Antwoorden (2)

middcvhien even je muis verwijderen in apparatenbeheer en opnieuw opstarten
soms heb je per ongeluk iets veranderd in de instellingen door hem opnieuw te installeren komen de standaard instellingen terug
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik hem verwijder, komt ie dan niet, nooit meer terug. Doet ie het daarna wel gewoon weer als ik hem opnieuw heb opgestart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harstikke bedankt! Hij werkt weer. (:
configuratiescherm -> muis -> tabblad apparaatinstellingen -> bij mijn muis kun je dan onder het kopje 'tikken' een vinkje plaatsen bij 'tikken inschakelen'

Dit kan per laptop verschillen, maar ik verwacht dat je hier wel de instelling moet kunnen vinden voor het tikken op een muisvlak als linksklik.