Tekst via webcam verstuurd zie ik in spiegelbeeld maar voor de kijker niet. Hoe kan dit?

Als ik aan iemand via de webcam een tekst laat lezen zie ik dat in mijn beeldje in spiegelbeeld maar de kijker ziet dat gewoon.. Zo ook als de kijker mij een tekst laat lezen via webcam dan zie ik het goed en hij in spiegelbeeld op zijn scherm, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (2)

Het beeld wordt gespiegeld voor jou en niet voor je vriendin. Dit wordt misschien gedaan zodat je je zelf makkelijker kan positioneren voor de cam. Mensen willen nog wel eens precies de verkeerde kant op bewegen als ze uit het midden zitten en het beeld niet gespiegeld is, ze gaan dan buiten beeld zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou juist je eigen scherm gespiegeld moeten worden. (2 keer spiegelen dat het weer normaal staat dan.)
Dan heb je dit zo bij instellingen ingesteld