heb frequentie te hoog gezet op beeldscherm?

Beeldscherm gaat nu niet aan hij geef een berichtje en verder niks hoe herstel ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft weinig informatie... Wat voor beeldscherm heb je? Vaak zit er een menu op het beeldscherm, waar je ook alle instellingen kan resetten. Misschien helpt dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem zit niet in het beeldscherm maar in de OS (windows?) instellingen. Het beeldscherm heeft er dus weinig mee te maken.

Antwoorden (2)

Je moet je pc aanzetten en dan als die melding is geweest moet je (als je dat hebt) een ander beeldscherm aansluiten als het goed is gaat die dan wel aan en dan pas je de ferquentie aan als het goed is doet je normale beeldscherm het dan ook weer ik zou het niet weten hoe je moet oplossen zonder tweede scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms kan je in bios deze tijdelijk veranderen ! hangd af van uw systeem ! later zet je deze terug op vga