Waarom kan ik geen ( of ) haakje meer typen ?

Waarom kan ik in mijn e-mail geen ( of ) haakje meer typen als ik dit haaktje typ ( dan komt dit haakje ) er staan omgekeerd dus ! en typ ik dit haakje ) dan krijg ik een komma ! wie kan me even helpen . Dank U wel .Groetjes opaaltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

Zorg dat de toetsenbord instelling op Verenigde Staten staat (zie afbeelding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey Bedankt voor het duidelijke antwoord zeker met het plaatje erbij is het lekker duidelijk. Nogmaals BEDANKT groetjes Nellie van de Kimmenade.

Andere antwoorden (6)

ctrl en shift in drukken, dan staat je toetsenbord weer op standaard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel irritant is dat inderdaad waarschijnlijk komt dat door de toetsenbord instellingen.
Dit maak je goed door tegelijk op CTRL en Shift te drukken, aan de linkerkant van je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl en Shift tegelijkertijd indrukken en moet t als t goed is weer herstelt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl + shift of uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In aanvulling op het tig keer gegeven antwoord:

De Nederlandse toetsenbord lay out wordt inderdaad nog steeds meegeïnstalleerd met Windows. Het komt dus ook nog steeds regelmatig voor dat de instelling daarop springt omdat mensen onbewust of doen. Met deze combinatie kun je de instelling ook weer goed zetten. De oorzaak van het probleem is daarmee niet weggenomen. Wanneer je weer per ongeluk - of - doet, zal de instelling weer verspringen.

Om het definitief op te lossen kun je het beste de verkeerde indeling verwijderen. Klik hiervoor met rechts op de taalaanduiding rechtsonderin beeld bij de klok en kies 'Instellingen'. Een andere mogelijkheid: Klik in het Configuratiescherm op 'Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen' en vervolgens op de knop 'Toetsenborden wijzigen'.

Verwijder de toetsenbordindeling 'Nederlands' onder de taal 'Nederlands'.

Voeg eventueel eerst de toetsenbordindeling 'Verenigde Staten (internationaal)' toe wanneer deze ontbreekt.

Nu kan het niet meer fout gaan (tenzij je nog meer talen en toetsenbordindelingen hebt natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat je tijd goed?