Kan je ergens het nieuws afprinten zodat je een ganse krant/nieuwsbundeltje hebt, en niet gewoon 1 artikel ?

P.S. graag de Belgische krant ofwel internationaal nieuws eventueel in een andere taal (Engels, Frans, Spaans)

14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar www.krantenkoppen.be en kies Bestand/Afdrukken, zodat je alle titels hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Bedoel je dat ik gewoon alle titels (maar geen artikels) kan afdrukken door de printknop te gebruiken want ik zie nergens anders "Bestand/afdrukken" staan ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja
Leg eens goed uit wat je wil, want ik begrijp je vraag absoluut niet :)
rubia
14 jaar geleden
Een klein krantje dat je kan afprinten. Niet enkel de titels :-)