hoe moet je op de pc een foto maken van het beeldscherm of kan dat niet ?

je ziet heel vaak dat mensen een foto hebben van als ze aan het cammen zijn op msn , hoe maken ze die dan precies ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de printscreen knop op je toetsenbord.

http://www.byte.nl/wiki/Screenshot_Maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij stel je nu 2 verschillende vragen.

De eerste vraag, om een foto van je beeldscherm te maken, doe je door de knop "printscreen" of "prt sc" te gebruiken. Deze printscreen kan je bijvoorbeeld in Paint kopieren. Nu heb je een foto gemaakt van wat er op dat moment op je beeldscherm staat.

De tweede vraag, om een foto te maken achter de webcam, daar heb je een webcam voor nodig met een foto functie. Vaak zit er een knopje bovenop een losse webcam. Heb je een ingebouwde webcam dan zou je dit met de bijbehorende software kunnen vinden.