Ik krijg telkens een 404 not found, dan gaat het weer een tijdje aardig en dan kom ik weer niet op de site van bijv. youtube.com. Wie kan mij helpen?

graag uitleg aan een leek ;)

Toegevoegd na 11 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden. De updates worden elke keer bijgewerkt. Het vreemde is dat mijn laptop (1 jaar oud) deze foutmeldingen krijgt en mijn pc (10 jaar oud) met draadloos internet deze meldingen niet krijgt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

het ligt niet aan je pc maar aan de pagina die je wilt openen,404 not found(http) geeft aan dat de pagina niet meer bestaat,in onderhoud is of tijdenlijk niet beschikbaar dit ligt aan je provider,en is niets ernstig volgens mij,wel vervelend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de ene of andere manier wordt je verbinding blijkbaar steeds gebroken of gestoord kan gebeuren als je draadloos een slechter verbinding hebt
of het is gewoon druk op internet
na verloop van tijd geeft hij maar gewoon de 404 pagina weer
je kan altijd de verversknop proberen dan probeert hij de pagina opnieuw te laden ververs icoontje op je browser of f5
dat is de simpelste manier als je er vanuit mag gaan dat er verder geen rare dingen op je pc staat .

Als je je pc redelijk bijhoudt, updates, en zo nu en dan en virusscan, malware scan en een opruiming zo nu en dan
dat wil ook nog wel eens de zaak wat sneller maken.

Toegevoegd na 8 minuten:
ps je moet echt, met religieuze devotie je windows update binnenhalen hoor de optionele hoeft natuurlijk niet maar toch wel de standaard belangrijke veiligheids updates
je kan echt niet zonder.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows met al zijn beveiligingsupdates, dat maakt windows nu nie bepaald sneller...
Al is hetwel beter om het geinstalleerd te hebben ja.
capthavoc
12 jaar geleden
ik zeg ook niet dat je er norton op moet zetten ;)
maar toch minstens de standaard windows firewall en en virus scanner das echt minimaal
als je via wifi werkt, kan het ook een dipje in de verbinging zijn.
Of een dipje in de wijkcentrale (vqn die kastjes op de hoek van de straat) ,of b.v. Je buurman die per ongelijk op hetzelfde kanaal zit met zijn wifi.
Het is vervelend, maar niet onoverkomelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het zo hoor is je pc besmet met een Rootkit, klinkt erg herkenbaar. Dit kun je verwijderen door het gebruik van SmitFraudFix. ( http://siri.geekstogo.com/SmitfraudFix.exe )

Volg goed de handleiding, en start voor het cleanen je pc in veilige modus op.

Mocht je er niet uitkomen laat dat dan hier even weten dan kan ik je helpen.