Luidspeaker van computer staat aan. Krijg al een paar dagen geen geluid meer (bij youtube, nieuw mailtje e.d.) Wat nog proberen?

waarschuwing: digibeet, aanwijzingen dus graag simple antwoorden? thxs!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij windows: klik op luidspreker symbooltje op de balk rechtsonder, er opent dan een klein venster waar je het geluid aan, uit of harder en zachter kan zetten.
Je kan ook controleren of het plugje van de speaker wel goed in de groene aansluiting achterop de computer zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes! Dank! Het stond op gedempt! Zo simpel, zó snel verholpen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel, begrijpelijk, opgelost!

Andere antwoorden (3)

Download Soundmax
Iet op er staat 'Download Now' maar dat is een advertentie
Klik op click here to Download.
Natuurlijk moet je em wel installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechts onderin naar geluidsmixer gaan en daar de instellingen veranderen .
Als dat het ook niet goed is controleer of je kabels goed vaat zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computer opnieuw opstarten. Ik heb dit wel is met mijn laptop. Als ik die dagen aan laat staan krijg ik ook geen geluid. Start ik em opnieuw op is alles opgelost