waar kan ik de back-ups van itunes vinden?

ik ben mijn gegevens van itunes kwijt nummers,video's apps enz. maar waar kan ik een back-up vinden met alles erin? heb al gekeken bij mijn documenten maar daar kan ik niks vinden. dus waar kan ik de back-up van mijn itunes bestanden vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet hem gewoon restoren, dan vindt hij automatisch het mapje als het goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet ik hem dan restoren? want ik weet niet hoe dat moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is terug zetten vanaf reservekopie voor een ipod/iphone maar daar staan me bestanden wel op alleen niet meer in itunes. dus dit helpt niet denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh! Je moet dan je iTunes bibliotheek selecteren! Weet niet meer precies waar je dat doet maar er is een bestandje in je iTunes map met je bibliotheek.
Aansluiten drukken op de naam van je iPhone (bij iTunes) en dan staat er herstellen daar kan je reservekopie kiezeb