wat moet ik doen om mijn pdf bestanden in mijn mail vak te kunnen lezen

geeft aan dat ik naar mijn configuratie scherm moet maar dan

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

om PDF bestanden te kunnen openen heb je een PDF lezer nodig. Het meeste gebruikte is Adobe. Als dit op de computer is geïnstalleerd is het een simpele kwestie van de bijlage openen. Daarna vraagt hij met welk programma je het wilt openen. Als het goed is staat adobe al geselecteerd. Onderaan staat de link waar je Adobe kunt dowlaoden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ga het gelijk proberen.
Als je een mailtje ontvangt met een PDF bestand in de bijlage, kun je meestal het PDF bestand gewoon dubbelklikken om het in te zien. Het programma Acrobat Reader (of eventueel een andere PDF lezer) moet wel op je computer geïnstalleerd zijn.
Lukt het niet vanuit de mail? Probeer dan eens of het PDF bestand wel opent als je het vanuit je mailtje eerst opslaat op bijvoorbeeld het bureaublad (bijlage opslaan als...). Sluit dan het mailprogramma, dubbelklik het PDF bestand op het bureaublad. Als het nu wel werkt, weet je dat het probleem in je mailprogramma zit. Om daar dieper op in te gaan, is toch iets meer info nodig. Is het webmail? Of Outlook Express? En welke versie dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is outlook express maar ga het proberen.