piratebay.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige juiste antwoord haha. Voor zolang die blijft staan.
in principie heb je die niet meer of je hebt bijv. een halfuurtje langer.
het beste kun je gewoon een spel kopen op bigfishgames.com die zijn meestal maar 2 tot 3 euro.
je hebt ze in alle soorten en maten,nou weet ik niet welke dat jij het liefste speelt maar als je toevallig hidden object speelt ( oftewel zoek en vind ) dan is mystery case files een van de beste merken en vanuit daar zou ik return to revenhearst kopen, een echte aanrader