Hoe kan ik printen vanaf mijn Ipad2?

In mijn wireless netwerk hangt mijn Officejet 6500A. Vanuit mij PC en HTC telefoon kan ik overigens wel draadloos printen. En ook mijn Ipad2 is verbonden met het netwerk. Wat moet ik instellen of installeren om ook met de Ipad2 te kunnen printen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet de printer instellingen op XF zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet jij misschien ook hoe het met de canon mp620 moet?
Er zijn verschillende printer-apps voor de iPad beschikbaar. Voorwaarde is dat je inderdaad via je netwerk kan printen, óf een Apple computer hebt staan waarmee je de printer kunt delen. Enkele voorbeelden van Apps kun je vinden in de Google zoekmachine, zie Bron.