Mijn computer start geen programmas meer op

Als ik mijn computer opstart gaat alles gewoon normaal, hij vind ook gewoon internet. Alleen als ik op een programma klik bijv internet explorer dan opent hij hem niet. Ik weet niet alle specaficaties maar hij is een half jaar oud dus nog vrij nieuw, met Windows 7. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen alvst bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk even of systeem herstel het doet en zet hiermee je computer terug in de tijd toen alles nog goed werkte.
Anders proberen in veilige modus en dan systeem herstel.
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

misschien is het een flash gebaseerde site

download even de laatste versie:

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scan even op virussen met avg, ik had een keer een virus die alle .exe programmas niet meer lied openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou in veilige modus opstarten met netwerkmogelijkheden en dan een virusscan doen. Dat kan ook on line als je zelf geen scanner hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
druk met de rechtermuis knop op het programma en druk dan op "als administrator openen".