Hoe kan ik Security Protection verwijderen?

Security Protection is een virus dat zichzelf heeft geinstalleerd.
Ik kan hem ook niet verwijderen door systeemherstel en het virus heeft de indernet ook uitgeschakeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb deze vraag vorige week ook beantwoord, de persoon die de vraag stelde heeft met deze methode het virus succesvol verwijderd.

Een bekend virus… Je hebt het programma malwarebytes antimalware nodig en het programma rkill.
Toegevoegd na 6 minuten:
Download eerst beide programma’s naar een usbstick.
Hernoem nu het programma rkill.exe naar iexplore.exe en laat het vervolgens draaien. Dit schakelt voor een tijdje alle actieve virussen in het geheugen uit. Installeer direct hierna malwarebytes anti-malware en doe een complete scan. Laat de gevonden infecties verwijderen en start de pc opnieuw op.
Let op: sla geen stappen over, anders lukt het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
volgens mij is het opstarten in veilige modus met netwerk mogelijkheden
en dan naar de site www.malwarebytes.org gaan
en downloaden en laten scannen voldoende
maar als dat niet lukt is rkill een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas werkt dat niet... Ik kijk regelmatig pc's/laptops na die met deze rogue virussen geinfecteerd zijn geraakt. Heb het al verschillende malen op die manier geprobeerd; vorige week nog omdat iemand hetzelfde idee als u opperde. Zonder geluk...
Maar met rkill is het ook zo gepiept, toch?

Andere antwoorden (2)

Deze vraag is eerder gesteld. Maar probeer de veilige modus. Waarna je onder configuratie systeem dan software het product misschien kun verwijderen.
Het zou ook moeten lukken met systeem herstel maar dat heb je al geprobeert.
12 jaar geleden
type deze code in SL55J-T54YHJ61-YHG88 met een e-mail adres van je of welke je ook wilt gebruiken laat hem scannen en dan remove je die virus code is 1 jaar geldig geloof ik veel makkelijker dan dat downloaden van programma's enzo