Hoe kan ik Security Protection verwijderen?

Security Protection is een virus dat zichzelf heeft geinstalleerd.
Ik kan hem ook niet verwijderen door systeemherstel en het virus heeft de indernet ook uitgeschakeld.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb deze vraag vorige week ook beantwoord, de persoon die de vraag stelde heeft met deze methode het virus succesvol verwijderd. Een bekend virus… Je hebt het programma malwarebytes antimalware nodig en het programma rkill. Toegevoegd na 6 minuten: Download eerst beide programma’s naar een usbstick. Hernoem nu het programma rkill.exe naar iexplore.exe en laat het vervolgens draaien. Dit schakelt voor een tijdje alle actieve virussen in het geheugen uit. Installeer direct hierna malwarebytes anti-malware en doe een complete scan. Laat de gevonden infecties verwijderen en start de pc opnieuw op. Let op: sla geen stappen over, anders lukt het niet!

Deze vraag is eerder gesteld. Maar probeer de veilige modus. Waarna je onder configuratie systeem dan software het product misschien kun verwijderen. Het zou ook moeten lukken met systeem herstel maar dat heb je al geprobeert.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/niks-laptop...

type deze code in SL55J-T54YHJ61-YHG88 met een e-mail adres van je of welke je ook wilt gebruiken laat hem scannen en dan remove je die virus code is 1 jaar geldig geloof ik veel makkelijker dan dat downloaden van programma's enzo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100