Start de Logboeken door op de startknop te klikken, daarna Uitvoeren, en dan "eventvwr" in te typen (zonder de aanhalingstekens).

Je ziet dan de logboeken. Ga naar het logboek Systeem en kijk per dag naar de eerste en de laatste regel. Die geven behoorlijk nauwkeurig aan wanneer de computer aan en uit is gegaan.

Toegevoegd na 21 minuten:
Dit antwoord is eerder gegeven door AWM op een vraag van Jinx binnen goeievraag.nl. Vraag is 1 jaar geleden gesteld.