Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe hack je computertimer?

Wij hebben computer tijd ( 45min ) en dan gaatie uit!
kben het zat altijd onder een chat of onder een spel!
kan iemand helpen?? :D
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een computertijd hebt, zal je nog wel jong zijn en dan zou ik het niet gaan verpesten als ik jou was.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had dat ook; had ik een programma gedownload dat alle aanslagen op je toetsenbord opslaat, en toen had ik mijn vader laten inloggen in computertimer, gevolg: zijn wachtwoord verscheen in het andere programmaatje en ik kon inloggen en de timer uitschakelen :')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah als het is wat ik denk dat het is een nep virus.
Ga naar start typ klik op uitvoeren - en typ in dit vakje shutdown -a was het volgens mij dan moet het weggaan als het is wat ik denk dat het is. ( Die "virus" blijft wel op de com alleen valt de computer niet uit wanneer je dit typt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oww ik heb de vraag helemaal verkeerd gelezen!!! Maar je kan het proberen misschien dat het wel dit is. Maar weet nu al bijna 100% dat dit het niet is.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing