Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn leestekens weer op de juiste plek?

Op onverklaarbare wijze zijn mijn leestekens een eigen leven gaan leiden. Wil ik bv. Belgi""e tikken, dus shift trema e, verschijnen eerst twee trema''s, en vervolgens de e. Hetzelfde verhaal met aanhalingstekens en accenten. Wie weet hier raad?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Logitech, @ staat boven de 2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga ik nu proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Baghera, ik kom er morgen op terug, volgens mij spookt het in m''n pc, de radio gaat spontaan uit, m''n printer reageert niet, kortom hier lukt even van alles niet meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al opnieuw opgestart? En dan niet de sluimer- of slaapstand, maar even helemaal uit en dan opnieuw opstarten. Eventueel eerst opstarten in veilige modus en daarna gewoon opstarten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef het op, heb echt alles geprobeerd, taal gewijzigd, opnieuw opstarten enz. Ga voorlopig maar m'n numerieke toetsen gebruiken, dat werkt wel, en stiekempjes hopen dat iemand toch nog een oplossing heeft! Bedankt Baghera en cavdmeent!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Probeer eens de linkerShift en de linkerCtrl eenmalig tegelijkertijd in te drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd, maar dat maakt geen verschil. Ook de taal heb ik veranderd van Nederlands naar Engels, maar dat helpt ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rechtershift/RechterCTR mag ook ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar raken alleen m''n vingers maar van in de war;-)
Utrecht
14 jaar geleden
Bij mij is het Alt-Shift om de toetsenbordinstelling te veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, Utrecht, bij mij ook (alleen help het in dit geval niet....)
Klik op het icoontje van het toetsenbord, in je menubalk en vink Verenigde Staten ( internationaal ) aan. Probleem is daarmee waarschijnlijk opgelost.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik ook al gedaan, tevergeefs.
Dit kun je bij toetsenbord instellingen aanpassen. Ben helaas niet thuis op dit moment om het op te zoeken voor je. Probeer zelf eens bij toetsenbord instellingen uit te vinden hoe dit moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing