Kun je een laptop aansluiten op een tv dmv een usb kabel?

ik heb een aansluiting voor usb op mijn laptop en op mijn tv kun je dit dan koppelen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Simpel: Nee, je moet verbinding hebben met beeld. Dit kun je door een kabel (bijgeleverd bij tv, soms laptop).
Dan kun je het beeld erop aansluiten.

USB zendt namelijk geen 'beeld' uit op je TV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, Vaak word dit gedaan via een Vga/dvi kabel en dan nog een apparte kabel voor het geluid.
Kijk even of er een hdmi aansluiting op je laptop en tv zit want een hdmi kabel kan zowel geluid als beeld overbrengen!