Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar makkelijk een gratis forum aanmaken?

Ik zoek een website waar ik een gratis Forum kan aanmaken. Ik zou graag de volgende dingen erop willen doen:

*Mensen moderator maken op 1 of meerdere onderwerpen.

*Instellen dat mensen eerst in 1 onderwerp kunnen en na het beantwoorden van die vragen wel/geen toegang geven.

Verder zou ik het ook fijn vinden als jezelf een lay-out kan kiezen dus niet dat je keuze heb uit 1 lay-out.

www.forum2go.nl heb ik al na gekeken maar daar kan je volgensmij niet instellen dat alle leden eerst in 1 onderwerp kunnen en als ze toegang gekregen hebben pas de rest kunnen zien. Als dit wel kan: Hoe?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 4 uur:
Ik wil bij deze Maria16 heel erg bedanken voor de uitgebreide uitleg! :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als ik een forum wil maken, gebruik ik deze site: http://www.forumup.nl/ werkt vrij goed. Natuurlijk kan je meerdere soorten vinden als je even googled. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.yourbb.nl gratis en volledig te customizen. Voor een professioneel resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing