Ik neem aan dat het vooral over het woord compatible gaat.
Bij een printer wordt in de regel de inkt geleverd in een zogenaamde cartridge (of cartridges) van het eigen merk van de printer. Als de inkt-cartridge(s) op zijn kun je een nieuwe kopen van hetzelfde merk als je printer. Vaak is dat wel de duurste optie. Andere fabrikanten brengen echter ook cartridges op de markt die in jouw printer passen en vaak goedkoper zijn.
Als deze in jouw printer passen, noemen ze dat officieel
dat ze ''compatible'' zijn met jouw printer en dan kun je de goedkopere optie kiezen i.p.v. het eigen merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

"Compatible" wil zeggen dat het op meerdere toestellen/apparaten toepasbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Compatible wil zeggen dat de cartidge geschikt is (verenigbaar) voor een bepaalde printer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg onderstaande link en e.e.a. wordt duidelijk!