Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn spatiebalk werkt met gewoon typen wel, maar als ik een spel speel werkt hij niet meer. Waar ligt dat aan?

Toegevoegd na 4 dagen:
Nu doet mijn hele toetsenbord het niet meer tijdens spelletjes. Ik heb de taalinstellingen al veranderd maar dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Sommige spellen hebben geen functie voor de spatiebalk, of je instellingen staan zo ingesteld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staan de taalinstellingen wel goed? Of misschien is de spatiebalk niet geconfigureerd in het spel.

Soms gaan de toetsenbordinstellingen vanzelf naar een andere indeling in een spel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk aan het spel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij spelletjes die je speelt in je browser geldt dit:
Als je op spatie drukt, en je beeldscherm gaat naar beneden, dan moet je even in het speelvak klikken met je linkermuis. Als het goed is, moet ie het dan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing