Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe te formatteren?

hoe moet ik mijn pc formatteren ik weet dat je bij de begin van het opstarten op f10 moet klikken maar dan is alles engels ik snap er niks van kan iemand me het uitgebreid uitleggen.

Toegevoegd na 23 minuten:
maar mijn pc gaat niet meer volledig aan kan je dan nog die cd erin stoppen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe bedoel je precies, met je PC gaat niet meer volledig aan? als jou CD speler het niet meer doet, of je hardeschijf dan ben ik bang dat je hem moet laten nakijken ipv te formateren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee er is iets fout gegaan tijdens het afsluiten staat er of er is iets gedownload en daarom wou ik hem formatteren
zodat hij op de fabrieksinstellingen gaat

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

tegenwoordig kan je met elke OS installatie je hardeschijf formateren. Originele OS CD erin doen, computer opnieuw opstarten, en even goed opletten waar je het precies kan aangeven.

heb even drie bronnen toegevoegd met meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als de gangbare manieren niet helpen kan je Killdisk gratis downloaden. Werkt (bij mij tot nu toe) altijd.

http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing