Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Spotnet houdt niet bij hoeveel je in totaal hebt gedownload voor zover ik kan nagaan (nieuwste versie is volgens de site 1.7.4). Wat je hooguit kunt doen is bij de tab "download" optellen hoeveel je in totaal hebt verbruikt (Let op dat het ophalen van spots zelf ook data verbruikt)

De enige manier om erachter te komen wanneer je limit weer is gereset is mailen/bellen met je newsprovider. Meestal is een limit per maand en wordt de teller steeds aan het begin van een maand gereset (of steeds na 30 dagen)

Wil je toch bijhouden hoeveel je verbruik is, denk ik dat je moet terugvallen op een andere newsdownloader zoals Newsbin. Die houdt wel het totaal gedownloade aantal GB bij. Mogelijk dat andere programma's dit ook wel doen.

In spotnet kan je instellen wat de zgn. "nzb" knop moet doen. Ofwel spotnet handelt alles zelf af (binnenhalen, repareren en uitpakken) ofwel je kan de nzb opslaan (om daarna met je favoriete newsreader te openen, of je kan het zo instellen dat nadat de nzb is opgehaald automatisch je newsreader wordt geopend. De instelling kan vinden in spotnet onder de knop "bewerken" en dan "downloadknop"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met spotnet download je niet, het is alleen een soort menukaart waarop je kunt zien wat je kunt downloaden van nieuwsgroepen. Het feitelijke downloaden doe je met bijvoorbeeld Newsleecher of Sabnzb.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met spotnet kan je gewoon downloaden hoor. Het wordt zelfs netjes gerepareerd (met par bestanden) en het wordt uitgepakt in een gewenste map.
Volgens mij een foutje in de software. Kijk anders eens op ftdworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing