Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn grafisch de meest realistische games op dit moment?

Toegevoegd na 4 minuten:
De meest realistische games qua grafisch op dit moment?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Battlefield bad company 2 en Metro 2033 voor de PC zijn twee van de beste games op grafisch gebied van dit moment. Crysis 2 is ook erg mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vast heel erg zwaar voor je pc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, hoe realistischer, hoe zwaarder. Als je realistisch wilt gamen heb je een beste pc nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op zoek bent naar een nieuw spel zou ik nog een paar maandjes wachten. De opvolger van Battlefield 2 komt er namelijk aan en die moet er ook wel weer heel gaaf uitzien. Wel grappig trouwens hoe ons (gamers) blik veranderd. Ik installeerde laatst Diablo Lord of Destruction weer eens, maar daar kan ik niet eens meer iets uit opmaken.
Echt pixels tellen haha. (wellicht ook omdat ik nu een groter beeldscherm heb)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad die oude games vonden we voorheen leuk en nu is het echt niks meer aan
Forza 3 voor de xbox schijnt heel mooi te zijn. ( 4 komt er ook aan )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing