Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb op slaapstand geklikt bij het afsluiten, hoe krijg ik mijn computer weer aan?

ik heb op de aan/uit knop, toetsenbord en muisknoppen gedrukt, maar niets werkt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De slaapstand is bedoeld om minder energie te gebruiken.
Het programma werkt vaak niet en is afhankelijk hoe je deze hebt ingesteld. Soms moet je alleen de aan knop weer indrukken "kort" soms hoef je alleen maar op een toets te drukken of met de muis te schudden. Vaak werkt het niet goed. Dan blijft nog maar één mogelijkheid de aan knop ongeveer vier seconden ingedrukt houden dan gaat de computer uit ( noodstop) Je kunt de computer daarna weer gewoon opstarten. Soms krijg je dan een scherm waar de computer meldt dat je deze niet op de goede manier hebt afgesloten en dan moet je gewoon kiezen voor normaal opstarten.
Zet in het configuratie scherm de slaapmode uit.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

spatiebalk

Toegevoegd na 1 minuut:
Desnoods de aan knop lang ingedrukt houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als niets werkt de stroom eraf halen en na een tiental seconden weer aan zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan/uit knop 10 seconden ingedrukt houden, vervolgens weer aan zetten....
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Je moet de wekker zetten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing