Hoe verwijder je youcam 4 van je pc?

Ik had dus zo'n 30 dagen proef pakket gedownload, Maar ik wil het nu niet meer, en ik heb alles verwijdert van youcam, en toch als ik msn videogesprek open, komt erin plaats van me webcam video dat merk te staan, En dan zegt die dat ik dat moet kopen, en ik kan niet weigeren! weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

heb je het gewoon verwijderd via software verwijderen
anders zou je de iobit uninstaller van advance system care eens kunnen proberen
hij zit in de gereedschap kist
capthavoc
12 jaar geleden
bij je configuratiescherm naar software/programma's verwijderen. dat lijkt mij een logische oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar start, uitvoeren, (schrijf) regedit, klik op sleutel zoeken, schrijf de naam van het te verwijderen prog en daarna delete daarna f3 ( volgende dus) en weer delete en weer f3 en zo door gaan tot dat je de melding krijgt van " her doorzoeken van her register is voldooit". Als he dit doet verwijder je het kompleet van je pc. Succes