Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

picassa haalt mijn foto's niet op?

ik heb een nieuwe computer en dus ook picasa gedownload, maar nu is het probleem dat de foto's niet erbij staan. De mappen waar de foto's instaan horen wel gescand te worden, want dat heb ik ingesteld maar tog komen me foto's maar niet te voorschijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Bij het installeren van Picasa vraagt het programma of de foto opgezocht moeten worden in de totale computer ( niet doen dan haalt deze alle mogelijk rommel op) KIes daar voor de map mijn afbeeldingen. Als je later nog foto's toevoegd moet je die importeren in het picasa programma. KIjk eensvoor een goede gratis cursus op www.gratiscursus.be HIer staat een complete cursus Picasa op.
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing