Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat Windows Media Player (Branden) het weer fatsoenlijk doet? Nu komt er meteen te staan; 'Reageert niet'. Brand veel CD's dus belangrijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
483

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Om te beginnen zou ik kijken of je de laatste update hebt. Als je dat niet hebt zou ik hem update. Als dat niet werkt zou ik wmp van je pc verwijderen en opnieuw installeren. En als het dan nog niet lukt zijn er genoeg andere programmas waarmee je kunt branden zoals nero. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows media player, zwier die maar best van u pc. Niets anders dan problemen krijgt u met WMP. Download VLC Media Player op bijgevoegde link en u kan en doen wat u wil. Films bekijken met alle soorten codecs, muziek afspelen zoveel je wil en uiteraard CD's/DVD's branden of rippen.
Werkt heel makkelijk en is zeer betrouwbaar!
Oorspronkelijk ontstaan voor Linux gebruikers maar werkt ook op Mac OS en Windows OS.

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst eens mt een ander brand programma, zoals Imgburn, is grati, werk goed. Als dit goed werkt, is er een probleem met je mediaplayer Software en zoals al meerdere schrijven, die software gebruik je liever niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding