Bestaat er een app waarmee je kunt joggen en waarbij je geen internet nodig hebt?

Ik heb een iPod, dus geen internet buiten de deur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Amadea
12 jaar geleden
Weet je dat het mogelijk is om te joggen zónder mobiel met app? Die heb je echt nergens voor nodig....!
MissBiggie
12 jaar geleden
Psies, gewoon een paar gympen aan en naar buiten ...

Het beste antwoord

Wat dacht je van Nike+gps of Nike+iPod je hebt wel zo'n nike chip kopen(meestal bij de Apple store)
Nike+GPS is met een gps en net zo als Nike+iPod met muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik gebruik runkeeper, daar heb je geen internet voor nodig, wel gps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan thuis op internet start to run downloaden en op je ipod zetten.
er word iedere keer verteld wat je moet doen en tussendoor krijg je gewoon muziekjes.