hoe kan ik video ts branden?

Heb het al wel geprobeerd met imgburn maar dit is niet gelukt. Divx brand ik altijd met convertxtodvd en dat lukt goed maar met video ts lukt het niet. Weet iemand een goed programma met een korte uitleg er bij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Een dvd bestaat uit een (meestal) lege map AUDIO_TS en een map VIDEO_TS.
Je kunt elk soort brandprogramma gebruiken. Een veelgebruikt programma is bijvoorbeeld Nero.

Ik gebruik CDburnerXP die is gratis (en niet alleen voor Windows XP, maar ook voor Windows 7).
http://cdburnerxp.se/

Daar kun je gewoon een data schijf mee branden en daar die twee mappen inzetten.
En dan moet het lukken. Bij mij wel, ik gebruik het vaak.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Divx films brand ik ook met convertxtodvd

Video_TS bestanden brand ik meestal "Met Nero multimedia suite 10 (het kan ook met een oudere versie van nero)

open dan bij nero wel nero express en dan iets van dvd-video bestanden dat is het makkelijkst

je kan het ook doen met het programma Ashampoo burning studio 10

en google anders eens naar ''brand programma''s''

bij mijn bronnen staat ook nog een link naar 7 gratis nero alternatieven

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met ImgBurn kan je wel degelijk video_ts branden
Word lang verhaal om uit te leggen hoe en je kan hier helaas niet veel afbeeldingen bijvoegen dus hierbij een link van een site waar het allemaal staat uitgelegd hoe je t moet doen compleet met afbeeldingen.
http://www.filmbranden.nl/handleidingen/40-video-ts-en-audio-ts-mappen-branden-met-imgburn.html

Hoop je hier wat aan hebt en dit antwoord niet word verwijderd want een verwijzing is niet direct een antwoord maar het is wel het makkelijkst in dit geval

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gedruik al jaren IMG Burn ideaal prg en erg makkelijk in gebruik.
Gratis te dowloaden op,www.download.com

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik gebruik altijd de optie - write files/folders to disc.