Ik download muziek via RealPlayer van YouTube. Hoe kan ik de bestanden omzetten in muziekbestanden en opslaan op de pc zelf?

Als ik ze download krijg ik de video erbij. Ik kan de muziek dan wel luisteren via RealPlayer, als video, maar op die manier kan ik de muziek niet openen vanuit een mapje ofzo. Ze staan alleen op RealPlayer. Hoe zet ik ze op de pc zelf, en dan niet in een videobestand, maar een muziekbestand. Ik maak namelijk een film op Windows Movie Maker, en daarvoor moet ik muziek kunnen openen vanuit een bestand. Ik hoop dat iemand het, weet want ik wil graag verder met m'n film. Alvast bedankt. :3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Download je muziek niet van youtube maar van beemp3.com