Ja hoor dat kan. Heb ik ook een tijd gehad. Rekeningen waar je akelig van wordt. Oppassen dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, met een prepaid kaart kan je niet meer gebruiken dan je hebt betaald. Dus als je voor 10 euro tegoed hebt kan je die 10 euro op maken en geen cent meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, je koopt een herlaadkaart, je geeft die code in maar dan heb je alleen het bedrag op je telefoon dat je betaald hebt voor die kaart, dus als jij alles opmaakt aan internet tot je saldo op 0 staat kan je dus niet meer bellen, internetten of sms'en ( tenzij je gratis sms'jes hebt ;) )