Double layer / dual layer verschil
Alleen de benaming voor een opneembare dubbel laag dvd verschilt. Beide kampen (dvd+r / dvd-r) hebben hun eigen naam bedacht. Dual layer is de naam die gebruikt wordt door DVD-R, double layer is de variant van DVD+R. It’s only in the naam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar in de naam staat 2x +R, niet -R, dus er is geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben net even snel double layer dvd+r gekocht dus die is dus helemaal het zelfde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bedoelt dat je speler dual layer DVD-R is, dus MIN R, in tegenstelling tot PLUS R, dan is het niet hetzelfde. Daar moet je dus goed naar kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naja het gaat om een xbox, op de site staat; dual layer dvd+r dus ging ik naar dixons en hadden ze alleen double layer dvd+r dus heb ik die maar genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, geen probleem, dat is goed. Let er wel op dat er geen (w) achterstaat. Je kan ze dus niet herschrijven.

Andere antwoorden (1)

Dat is er niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onterechte minnen. In de vraag staat 2x +R. Dat is dus 2x hetzelfde