Op http://www.windows7icons.com/ kun je veel leuke pictogrammen vinden. Hoe zet je deze pictogrammen als pictogram voor je snelkoppeling?

Als je met je rechtermuisknop op een snelkoppeling klikt en je klikt op eigenschappen staat er: Andere pictogram. Ik zou het leuk vinden om een van de pictograms die ik heb gedownload via die website als pictogram voor mijn snelkoppeling te kiezen. Kan dat? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja, dat kan op de manier zoals je al beschrijft. Alleen moet dan vervolgens nog klikken op de knop "bladeren" en het gedownloade bestand opzoeken waar de pictogrammen in staan. Vervolgens kies het gewenste pictogram.