Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

aanmaken nieuw e-mail adress?

Hoe kan ik een extra emailadres aanmaken? Ik heb er nu een bij GMail. kan dit tweede emailadres dan ook via Gmail? ben sinds kort pas met internet etc begonnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ja hoor geen probleem lijkt mij
gewoon weer via aanmeld pagina
misschien is het wel handig om je op het eerste account even af te melden
dan komt die knop weer tevoorschijn
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Volgens mij wel ik heb zelf ook twee gmail email adressen aangemaakt. Je moet dan wel niet twee keer precies dezelfde naam gebruiken maar een andere maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, je kan er net zoveel maken als je wilt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is zelfs aan te bevelen, dat je b.v. een Hoofd(Net email) adres maakt, voor b.v. sollicitatie en/of familie mail enz. En enkele andere voor aanmelden op forums en zo, tegenwoordig moet je je overal registreren en zo kan je nog een beetje anoniem blijven. Verder kan als je op een van de mail adressen te veel ongewenste mail binnen krijg, het gehele email account laten vervallen.
Als laatste, je kan alle extra email adressen, zo instellen, dat ze alle binnen komende mail doorsturen naar je hoofdmail, zo hoef je niet elke keer alle boxen na te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd is Gmail niet interessant daar reeds verschillende firma's die blokkeren omdat er teveel fraude zou gebeuren. Deze adressen zijn volledig anoniem op de server en worden dikwijls gebruikt door malafide personen. Bij bv. yahoo kan je ook volledig gratis een of meerdere mailadressen aanmaken, dit gaat zeer eenvoudig.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Email adressen kun je aanmaken via je eigen provider aliassen genoemd. Bij Gmail, hotmail,live,yahoo kun je gratis e-mail adressen aanmaken. Vooral niet in de war raken.Let op een e-mail adres moet wereldwijd uniek zijn.
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding