Hoe kun je zien welke browser je in gebruik hebt?

Ik stel deze vraag namens mijn zus. Op mijn pc kan ik links boven op mijn scherm zien welke browser ik in gebruik heb maar bij haar staat dat er niet. Hoe kan zij dat zien?
Ze heeft Windows 7 en geen laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
62.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op F11 klikt, en dan met de cursor van de muis in het midden van de webpagina gaat staan verdwijnt de taakbalk. Bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel iets anders maar ik kan het niet beter uitleggen dan ik gedaan heb.

Het beste antwoord

Als je het icoontje op de taakbalk niet kunt herkennen denk ik dat de snelste methode is: op F1 drukken.

Dat opent de Help-pagina. Daar staat meestal boven om welke browser het gaat.

Wil je precies het versienummer weten, dan is er in die Helpfunctie ook vaak een "About" of "Over" pagina te vinden.

Daar zie je het precieze versie nummer van het programma dat je op dat moment open hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Druk op "Start", linksonder op het scherm. Dan staat er meestal bovenaan welke browser standaard is op de PC.

De meest gebruikte zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome.

Minder populair zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey.

Ook kun je proberen op een link te klikken die je bijvoorbeeld in een msn gesprek krijgt toegestuurd, dan opent ook de standaard browser!

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open de browser en in het menu help, info/about kan je zien welke browser en versie het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.browserchecker.nl zie je ook gemakkelijk welke Browser en Versie je gebruikt. Daarnaast zie je ook welke versie van Windows je bijvoorbeeld gebruikt.