Weet iemand misschien iets waarmee ik me videokaart van remeron 9200 kan updaten? (gratis)

Ik heb al vele programma's geprobeerd maar die kosten allemaal geld, weet iemand misschien een gratis programma'tje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Videokaarten kan je niet updaten, dan moet je de hele videokaart vervangen (kost geld natuurlijk). Misschien bedoel je de drivers, die kan je wel proberen te updaten en dat is altijd gewoon gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het over de drivers hebt wel, dat is gratis, maar dan moeten ze er wel zijn voor zo'n onbekende, aparte videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er voor het gemak vanuit dat de vrager een AMD (Ati) Radeon 9200 bedoelt en in zijn hoofd er Remeron van gemaakt heeft. Drivers hier te vinden. Stelregel: een driver is altijd gratis. http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Pieter2011
12 jaar geleden
Wat goed, MrTomaat! Ik zocht me een breuk naar Remeron, maar dat moet natúúrlijk Radeon zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo ben ik hier ook wel eens op zoek gegaan naar apparaten die niet bestonden. Vraagstellers moet je altijd een tikkeltje wantrouwen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht al, zal wel een of andere antieke pc zijn.
Pieter2011
12 jaar geleden
10 punten voor MrTomaat. Wil je dat even regelen, Pluisje?
Fabrikanten hebben de laatste drivers meestal op hun website staan, meestal onder een kopje 'service' of 'downloads'. Anders kun je misschien mailen of bellen en vragen of ze je de nieuwste drivers kunnen mailen.