Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom doet mijn ingebouwde webcam het niet?

ik heb een samsung R530 en in het begin deed mijn webcam het super! maar na een paar maanden kreeg ik zwart beeld, en daarna helemaal geen beeld meer.... ik heb me hele computer al afgezocht maar kan het niet vinden.... wie kan me helpen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Makkelijk antwoord: Volgens mij is hij kapot :P, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij hetzelfde probleem heeft/heeft gehad. Misschien is het een idee om Samsung een mailtje sturen :D?

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het bij jou laptop ook kan maar ik kan met behulp van een toetsencombinatie mijn webcam uitzetten (in mijn geval FN+F10) misschien is dat bij jou ook wel zo. Bij mij is het zo dat als ik mijn webcam uitzet met behulp van de toetsen-combo dat de webcam ook verdwijnt uit de lijst bij apparatenbeheer. (Zie bijlage)

Succes!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de combinaties verschillen per laptop :) het was het proberen waard :D maak anders een foto van je toetsenbord gedeelte misschien zien wij iets wat jij niet ziet :D maar goed Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een fotocameratje... maar ik betwijfel dat dat hetzelfde is xD

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding