Ik heb een tijdje geleden een prachtig programma ontdekt genaamd Clone Remover2. Het kost een paar dollar maar dan heb je ook echt wat. Dit programma kijkt echt naar de fotos en niet naar de naam van de foto. Als je dus ook 2 fotos maakt binnen 3 seconden (mensen bewegen bijna niet) ziet dit programma ook als een mogelijke kloon.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt dit was een prima advies
Gr Ed.

Andere antwoorden (2)

Als dezelfde foto's dezelfde naam hebben (bv foto1.jpg), dan zou ik ze allemaal kopieren naar een andere map op je pc. Windows vraagt dan of je de dubbele fotos (met dezelfde naam) wilt vervangen. Als je dan "replace all" kiest, zijn de dubbele weg.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een programma duplicatecleaner maar dat is niet in NL volgens mij, maar ik dacht wel dat het gratis was