Kan, maar waarom niet een abonnement nemen hier? Ik weet ook niet hoe de garantie regeling daar is, maar als je het helemaal moet gaan opsturen naar die winkel daar is dat ook geen succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is daar wel een stuk goedkoper ivm de dollar koers. Wat betreft garantie maakt het niet uit, apple geeft wereldwijde garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan. Ze zouden zowel op de Amerikaanse als de Europese netten moeten werken. Controleer dit voor de zekerheid. In een Apple store kunnen ze je vast wel vertellen hoe het zit met gebruik op de verschillende continenten (het Amerikaanse GSM systeem is een tikje anders dan het Europese).

Bedenk wel dat als je daar een IPhone koopt je import heffing zal moeten betalen bij terugkomst. Nou is er altijd een kans dat ze niet verder kijken dan je neus lang is maar je mag niet zomaar goederen invoeren. Als je het apparaat in Nederland koopt heb je daar geen last van. Staar je dus niet blind op de prijsverschillen en dollar koers. Netto kan je winst behoorlijk tegenvallen en probeer maar eens garantie te krijgen met een oceaan er tussen (de Amerikaanse garantiewetten zitten heel anders in elkaar dan die van Nederland).

Al met al zou ik zeggen: koop die telefoon hier. Het prijsverschil is niet zo heel belachelijk en wat je hier koopt is beschermt onder de Nederlandse wet. Als het apparaat kapot gaat wordt het heel moeilijk om je recht te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar is het goedkoper