als ik mijn ps3/pc aansluit op een beamer die 3D ondersteunt is het dan mogelijk om gewoon met een 3D bril te kijken?? of moet ik een speciaal scherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je "kan ik via een 3D beamer 3D spellen op de ps3 weergeven?" of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah dat bedoel ik, maar kan ik dit ook met mijn pc zonder 3d videokaart??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er geen ervaring mee. maar ik denk dat als je een 3D spel wilt spelen je een 3D kabel nodig hebt, ik denk niet dat je computer zo een aansluiting hebt.
je zou dus een 3D videokaart moeten aanschaffen, maar ik weet t niet zeker hoor.

Antwoorden (2)

Als dat scherm rood/blauw of rood/groen is kan je volgens mij een rood/blauw of rood/groen brilletje opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen speciale bril nodig, wel een shutter bril natuurlijk. (In het geval van een shutter beamer)