Hoe reset ik mijn Minilaptop volledig ZONDER CD?

Hoe doe je een complete reset zodanig dat álles eraf is en dat je niets bewaart van oudere versies ZONDER cd? Er kan namelijk geen cd in Mn laptop en alle USB ingangen zijn kapot, dus USB-DVDDRIVE heeft ook geen zin...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het een redelijk moderne laptop is kan je ook via het netwerk of kaartlezer eea benaderen en installeren. Anders wordt het toch wegbrengen ben ik bang. Je kan beter de USB poorten laten herstellen. Installeren van windows via USB kan heel makkelijk. Mits je bios dat ondersteund natuurlijk. Je
Moet booten vanaf USB kunnen inschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je laptop ook herstellen met een recovery partitie, als je die hebt. Dan heb je geen cd nodig