Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe SSL toestaan voor Twitter for Android?

Hallo,
Ik kan niet inloggen op Twitter for Android op mijn WiFi, op school (Wifi) en op 3G doet hij het wel, dus ligt het aan mijn netwerk. Ik nam contact op met de helpdesk van Twitter en ik kreeg dit antwoord terug:

''I am sorry you are having trouble logging into the Twitter for Android app. If you are able to login using your Network and on other WiFi connections, it is most likely this issue is caused by your WiFi not accepting SSL. Please contact your service provider for assistance.''

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een wifi router: Sitecom WL-312 die verbonden is met de Livebox van online.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en weer kan inloggen op Twitter? Met andere twitter clients heb ik geen probleem, maar ik gebruik liever de officiele app.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om te testen of SSL bij andere toepassingen wel werkt zou je naar een website die met https:// begint kunnen gaan vanaf je mobiel (bijvoorbeeld de website van je bank). HTTPS maakt gebruik van SSL dus als dat wel werkt dan zit het probleem niet in je router of bij je provider.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding