Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zit de aansluiting op het torentje van de computer als je muziek wilt afluisteren via de koptelefoon?

Ik heb windows xp en wil andere huisgenoten niet storen met mijn muziek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je normaal de muziek via computerspeakers beluistert dan kun je de plug van de speakers er uithalen en de plug van je koptelefoon er voor in de plaats steken.
Sommige computerspeakers hebben trouwens een aansluiting voor een koptelefoon zodat de speakers uitschakelen zodra je die aansluiting gebruikt.
De aansluiting voor externe speakers is meestal groen gekleurd, de roze is de microfoon ingang.

Toegevoegd na 9 minuten:
In de link vond ik deze speakers met een aansluiting voor koptelefoon bij Conrad, als je zoiets koopt dan hoef je niet aan de achterkant van de computer te prutsen met het kabeltje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aan de voorkant, een groen rond gaatje of aan de achterkant, ook een groen rond gaatje. Meestal staat er ook een symbooltje van een koptelefoon bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding