welke psp zal ik kopen die kan schuiven (waar geen spelllen in kunnen maar die je moet downloadde) of de oude ?

tips

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik dacht dat spellen downloaden wel redelijk goedkoper is, maar je moet wel weer veel meer betalen voor de uitschuifbare dus dat heft elkaar aardig op. Om spellen te kopen moet je wel aardig wat gegevens aan sony geven, en de laatste tijd hoor je vaak dat die op straat liggen. Klein nadeel Ook kun je met de normale ook die spellen downloaden. De uitschuifbare is gemaakt voor meer speelgemak. Of dit ook het feit is weet ik niet, want ik heb alleen de normale

als ik jouw was zou ik gwn de oude nemen ;) mijn broertje heeft die en hij werkt heel makkelijk! en mijn beste vriend heeft die nieuwe, maar die werkt heel onhandig en er is nu al zo'n knopje uitgevallen :O maar je kan ook kijken op de site van psp wat de nieuwe en oud allemaal kan ;) misschien bevalt die nieuwe je meer... ajuu ines 1212

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100