Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een foto printen op mijn polaroid mobile printer via mijn gsm?

Ik heb een polaroid mobile printer gekocht... Maar nu weet ik niet hoe ik foto's moet afdrukken via mijn gsm. Heb het al geprobeert via bluetooth maar ik vind het niet.
Graag dringend een antwoord.

Met vriendelijke groeten
Kimberly

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

http://store.polaroid.com/compatibility even wat klikken en dan kan je zien of je camera uberhaupt wel met de printer kan communiceren.

Toegevoegd na 7 uur:
camera=gsm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kennelijk is die lijst ook niet up-to-date. Mijn toestel staat ook helemaal niet in de lijst, terwijl hij wel bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik even op de link ik bedoelde dus gsm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm zou wel handig zijn van polaroid om dat een beetje bij te houden. Is het apparaat nieuw gekocht laatst (de printer dus)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch ondoenelijk voor de fabrikanten?
Waarom vraag je niet aan Nokia of zijn toestel met alle producten overweg kunnen en of ze dat willen testen.
Kennelijk is het hebben van alleen de bluetooth functie niet genoeg. Die bluetooth moet ook overweg kunnen met OPP (Object Push Protocol). Kennelijk heeft jouw type toestel dat niet. Maar dat kunnen we niet nakijken voor je, omdat we het type toestel niet kennen van je.
Je kunt ook printen vanaf een computer, als je hiervoor een goede bluetooth dongle hebt.

Maar anders zou ik teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht om daar maar eens een live demo van te krijgen. Want die verkoper heeft toch goed zijn best gedaan om jou deze printer te verkopen. Want als hij jou dit verkoopt, terwijl hij niet controleert of het allemaal compatible is met elkaar, dan zit hij verkeerd. Zeker als dit wel belangrijk is.
Misschien is er een support telefoonnummer, die je kunt bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nokia staat niet bekend dat zij volledige compatibiliteit hebben. Als ik de handleiding even doorneem, zou je op bladzijde 37 het moeten kunnen. Dus bij een foto, versturen naar bluetooth uitvoeren.
Maar misschien dat de bluetooth toch andere protocollen gebruikt. Daar kan ik niet echt wat over vinden.
Misschien kan je de vraag uitzetten bij Nokia zelf. Of het toestel de bluetooth OPP protocol heeft en aankan.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing