ik heb deze twee programma's ik vind final cut pro 7 beter omdat deze veel uitgebreider is final cut pro x lijkt te veel op imovie en daarom verdwijnt daar het 'pro' gevoel maar final cut pro x kan je wel weer bij de mac app store kopen en downloaden final cut pro 7 kan je bij de apple store zoals de icentre kopen hieronder de link van finale cut pro x

Toegevoegd na 50 seconden:
dus final cut pro 7 vind ik het beste en meerdere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zie je hoe goed FCP X wekt :) http://www.youtube.com/watch?v=2KxATe7MNNM

Andere antwoorden (1)

Je kan ze ook downloaden.